Czy to będzie dobra forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Witam. Ostatnim czasem otrzymałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdej frazy pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla odmiennych haseł pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła dentysta Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł wyświetlają się inne strony internetowe. Inne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po wymianie wiadomości z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i ciągu znaków dobry dentysta Ursynów w rezultatach szukania wyświetla się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to przeważnie widzę to samą stronę. Także interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie artykuły są wymagane do skutecznej reklamy strony? Także koszt reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: